Успішні практики адвокатів БВПД  

advokat2

   

Я маю право  

Mayu pravo

   
   

mpk2

   

Консультації  

Consult

   

Оцінити послуги з реєстрації та перереєстрації громадських організацій можна в режимі онлайн  

checklist1

   

logo openeurope

   

Переміщені особи  

peremishcheni

   

DNA 219x116

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
koord c
   

На сайті 26 гостей та відсутні користувачі

   

Дотримання стандартів якості надання безоплатної вторинної правової допомоги у кримінальному процесі

Деталі

224-1Закон гарантує право скористатись послугами адвоката, роботу якого оплачує держава, багатьом категоріям осіб. Найперше – вразливим верствам населення: внутрішньо переміщеним особам, учасникам АТО, малозабезпеченим громадянам. Надзвичайно важливо, щоб така допомога надавалась у визначені терміни і якісно. Саме задля цього на базі Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернівецькій області 24 жовтня 2018 року організували круглий стіл «Дотримання стандартів якості надання безоплатної вторинної правової допомоги у кримінальному процесі».

«Адвокати зобов’язані дотримуватись чітко визначених стандартів. Їх порушення тягне за собою цивільну відповідальність, передбачену законодавством та умовами контракту (договору) з центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги», - зауважив під час тренінгу директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернівецькій області Аркадій Мунтяну. Адвокати, які співпрацюють із системою безоплатної правової допомоги, мали змогу ставити запитання і отримувати відповіді фахівців.

224-2

Під час зустрічі йшлося про загальні стандарти надання безоплатної вторинної правової допомоги у кримінальному процесі. Зокрема:

• Після отримання доручення центру захисник у визначений законодавством або розумний строк ознайомлюється з матеріалами кримінального провадження. Він проводить конфіденційне побачення з клієнтом, під час якого роз’яснює йому його права, вручає відповідну пам’ятку (буклет), надану(ий) центром. Захисник з’ясовує обставини кримінального правопорушення у викладенні клієнта, отримує від нього інформацію, що має правове значення, узгоджує правову позицію з клієнтом та за результатами складає відповідний протокол за формою, згідно з додатком до цих стандартів. 

• Захисник з’ясовує наявність фактів застосування до клієнта катувань, інших жорстоких, нелюдських або таких, що принижують гідність, видів поводження з боку службових осіб оперативних підрозділів, органів досудового розслідування, пенітенціарної служби, інших службових осіб. За наявності таких фактів складає відповідний протокол за формою згідно з додатком до цих стандартів. Письмово повідомляє про згадані факти процесуального керівника та звертається у порядку статті 206 Кримінального процесуального кодексу України з відповідною заявою до слідчого судді.

• При здійсненні захисту осіб, які утримуються під вартою і є пацієнтами замісної підтримувальної терапії або мають хронічні захворювання, що потребують безперервного лікування, захисник невідкладно звертається до адміністрації місця утримання або службової особи, відповідальної за перебування затриманих, з вимогою про надання медичної допомоги та заявляє клопотання про забезпечення безперервного лікування.

«У разі відмови затриманого від призначеного центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги захисника, останній особисто перевіряє, чи є така відмова добровільною і чи не є вона результатом тиску з боку службових осіб органів досудового розслідування, прокуратури, суду. Заява про відмову від захисника оформляється клієнтом після конфіденційного побачення, під час якого захисник роз’яснює клієнту його права, визначені Кримінальним процесуальним кодексом України», - звернув увагу начальник відділу забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації її надавачів Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернівецькій області Владислав Шаблій.

224-3

Насамкінець головний спеціаліст відділу забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації її надавачів Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернівецькій області Мар’яна Варварич зауважила: «Стандарти містять обмеження щодо кількості справ, в яких одночасно адвокат може надавати безоплатну вторинну правову допомогу». Присутнім нагадали, що одним із обов’язків адвоката у цивільному/адміністративному провадженні визначено ведення адвокатського досьє. Така вимога сприяє систематизації усіх обставин, що мають значення для справи, та за необхідності може стати підставою для оцінювання якості наданої правової допомоги за умови згоди клієнта.

224-4

Контактна інформація! Звернутися по допомогу до фахівців Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернівецькій області можна за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Василя Аксенина, 5. Телефон: (0 372) 55 31 38.

Єдиний телефонний номер системи БПД – 0 800 213 103
(дзвінки на вказану телефонну лінію зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України є безкоштовними та приймаються цілодобово).

   

Якщо ви мешканець Чернівецької області і бажаєте отримати відповідь на питання правового характеру, заповніть наступну форму:

Відповідь на питання буде надіслано на вашу електронну адресу.

Расписка при продаже квартиры, образец - fortstroi.com.ua
Информация о недвижимости - comintour.net
Чем штукатурят газобетон, смотрим на странице http://stroidom-shop.ru

Адвокат майбутнього  

Adv Maibutn

   

career

   

Безоплатна правова допомога

   

Konkurs

   

Кожен має право  

   

ATO

   

daidjest

   
   
   
   

Адвокатам  

Advocats

   

1pracia

   
© 2014 Чернівецький обласний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | admin@ legalaid.gov.ua