15 % клієнтів отримали правову допомогу у своїх віддалених містах та селах

Деталі
Дата публікації: Четвер, 07 лютого 2019, 11:13
Share

288-1Понад 92,8 тис. осіб отримали правову допомогу через дистанційні та мобільні консультаційні пункти доступу у 2018 році. Усього у місцевих центрах з надання БВПД зареєстровано понад 623,8 тис. звернень.

«Із загальної кількості осіб, які звернулися торік за правовою допомогою, 15 % відвідали дистанційні точки доступу або отримали консультацію під час виїздів мобільних пунктів. Це на 7 % більше, ніж у 2017 році. Надання БПД через віддалені пункти доступу стає все більш затребуваною послугою», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

У 2018 році місцеві центри з надання БВПД утворили 922 нових дистанційних пункти доступу до безоплатної правової допомоги. Таким чином, на початок цього року в Україні працюють 3566 дистанційних пунктів. Найбільша кількість – у Полтавській, Київській, Дніпропетровській, Одеській, Чернівецькій, Черкаській та Херсонській областях.

07.02diag1

Кількість дистанційних пунктів доступу до БПД

Найбільше дистанційних пунктів створено у приміщеннях сільських, селищних, міських та районних рад – 742. У тому числі в об’єднаних територіальних громадах функціонують 25 точок доступу до БПД. Адже багато українців, які відвідують органи місцевого самоврядування з тих чи інших питань, потребують ще й правових консультацій.

Працівники місцевих центрів з надання БВПД проводять у дистанційних пунктах прийом громадян за визначеним графіком. Торік було проведено понад 16 тис. прийомів. Крім того, відбулося понад 16 тис. скайп-дзвінків, онлайн роз’яснень та телефонних консультувань. Загальна кількість осіб, які у 2018 році звернулися за консультаціями та роз’ясненнями з правових питань під час роботи дистанційних пунктів доступу, перевищила 47,9 тис. А всього за час функціонування мережі дистанційних пунктів доступу (з 2016 по 2018 роки) правову допомогу у них отримали понад 98,6 тис. осіб.

07.02diag4

Установи (заклади, організації) в яких утворено дистанційні пункти доступу до БПД

«Найчастіше відвідувачів дистанційних пунктів цікавлять питання соціального захисту, надання житлових субсидій, пенсійного забезпечення, отримання різних пільг. Чимало питань щодо стягнення заборгованості по зарплаті, звільнення з роботи, перерахунку пенсії, розірвання шлюбу та несплати аліментів», – зазначила заступник директора Координаційного центру з надання правової Олена Сінчук.

Інформаційно-аналітична довідка щодо утворення та розвитку мережі дистанційних пунктів доступу до безоплатної правової допомоги та здійснення виїздів мобільних консультаційних пунктів у 2018 році


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook   YouTube YouTube